Es presenta a la Canonja la guia per l'aplicació de la llei contra l'homofòbia

El proper dijous 29 de juny a les 7 de la tarda al Castell de Masricart, tindrà lloc la presentació de la guia de lectura fàcil de la Llei 11/2014, del 10 d'octubre, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a eradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. Aquesta guia pretén dotar als ciutadans i ciutadanes d'eines per combatre l'homofòbia, denunciar-la i saber com aplicar els instruments legals que ofereix l'actual legislació a Catalunya.

La guia, que ha estat facilitada per l'Ajuntament de Barcelona, es presenta a la Canonja fruit del compromís adquirit per l'Ajuntament amb l'aprovació d'una moció que la CUP va presentar fa un any i que instava a aquesta acció, entre d'altres. La moció va rebre el suport de la resta de partits (PSC i CiU) i l'abstenció del PP.

L'acte de presentació comptarà amb la participació d'Eugeni Rodríguez, president de l'Observatori contra l'Homofòbia de Catalunya, que ens posarà al dia sobre l'estat de l'homofòbia, les denúncies que anualment es presenten i les accions que l'Observatori fa a tots els nivells.

La guia es presenta a la Canonja arran d'una moció presentada per la CUP i aprovada per tots els partits de l'Ajuntament, excepte el PP