Participa a les primàries per votar els candidats de la CUP-Crida Constituent pel 27S

La CUP obre un procés de primàries per escollir els candidats que encapçalaran la candidatura de la CUP-Crida Constituent per les properes eleccions del 27 de setembre.

banner_perlaruptura

Tothom està convidat a participar al procés de primàries per escollir els candidats que la CUP-Crida Constituent presentarà a les eleccions del 27 de setembre. Els militants de la CUP no cal que es registrin prèviament i rebran un correu amb les instruccions de votació. La resta de persones poden inscriure's electrònicament al través del formulari que hi ha al web de la candidatura (http://perlaruptura.cat/votar/) i, en aquest cas, anar a votar presencialment el dia de les votacions (el 26 de juliol) a la mesa que s'habiltarà al Casal Popular Sageta de Foc de Tarragona.

També es pot inscriure's presencialment i acreditant documentalment la seva identitat a l'Ateneu Popular la Mina, el diumenge 19 d'11h a 13h i dilluns 20 de 19h a 21h.

Per informar-vos de la proposta polítca i de les persones que es presenten podeu fer-ho a través de la web http://perlaruptura.cat.