La CUP publica els salaris i prestacions de l'Ajuntament de la Canonja

Les quantitats van ser aprovades al Ple Extraordinari celebrat el 30 de juny, la CUP hi votà en contra.

L'Assemblea de la CUP de la Canonja publica en forma de gràfic els salaris i prestacions econòmiques de l'Ajuntament de la Canonja. Les quantitats van ser presentades i aprovades al Ple Extraordinari celebrat el passat 30 de juny. La CUP hi votà en contra ja que entenia que suposava un elevat import, desmesurat en molts casos com en el cas de l'alcaldia, i que poc s'adeqüen a un poble de 5.800 habitants com la Canonja.

A la imatge es detalla el salari de l'actual alcalde de la Canonja amb dedicació exclusiva, els tinents d'acalde i regidors amb dedicació parcial (8 hores setmanals) i les prestacions que cobren els regidors de govern sense dedicació i els de l'oposició.

D'aquesta manera la CUP ens avancem a una tasca de transparència que hauria de fer el propi equip de govern, publicar la despesa en salaris i prestacions.

El regidor de la CUP, Joan Pons, cobrarà anualment uns 2.600 euros de l'Ajuntament (en funció de quants Plens i Comissions es celebrin), els quals es destinaran a l'Assemblea Local de la CUP i serà aquesta la que decidiexi quina quantitat percep el regidor per les hores dedicades i quina es destina a projectes que treballin per la unitat popular. El regidor també cobrarà assistències com a conseller del Consell Comarcal del Tarragonès, que encara no ha aprovat les quantitats, i es seguirà el mateix procediment de gestió amb l'Assemblea Local i Territorial de la CUP.