La CUP de la Canonja reclama un nou CAP gestionat 100% per mans públiques

Després d'anys de retards, mentides i anuncis falsos, l'Ajuntament de la Canonja aprofita els darrers dies que té per fer actes oficials abans d'iniciar-se oficialment el període electoral, per presentar el projecte del nou CAP de la Canonja. Un acte d'electoralisme pur i dur, poc propi de la política rejovenida i valenta que diu representar el PSC de la Canonja.

L'acte, que tindrà lloc aquest dijous a les 19h al Castell de Masricart, comptarà amb la intervenció de Josep Mercadé (delegat territorial de Salut de la Generalitat). Mercadé ha estat el principal impulsor de les retallades de la salut pública els darrers anys i artífex de la creació d'un consorci públic-privat per gestionar tota la sanitat de Tarragona a través de les empreses ICS, GIPSS, Santa Tecla, SAGESSA i Pius. Aquest consorci implicaria una major privatització de la sanitat pública catalana a les nostres comarques.

És per això que animem a tots els canongins i canongines a assistir a aquest acte i preguntar obertament pel tipus de gestió que tindrà el nou CAP. Des de la CUP reclamem que sigui 100% públic i al servei dels interessos de sanitat i no de l'economia privada. Esperem que aquest acte també serveixi perquè l'alcalde de la Canonja doni explicacions de tots els retards patits en la construcció del CAP, malgrat els infinits acords i notícies que han anunciat els darrers anys.

La CUP estem d'acord en la necessitat d'un nou CAP que ofereixi els serveis de salut necessaris pel poble, però reclamem la gestió pública del mateix i denunciem l'ús electoralista que s'ha fet d'aquesta infraestructura.

Més informació sobre la privatització de la sanitat a Tarragona: